download0 view389
twitter facebook

공공누리This item is licensed Korea Open Government License

dc.contributor.author
박진수
dc.contributor.author
정기선
dc.contributor.author
김영
dc.contributor.author
박태은
dc.date.accessioned
2022-06-27T05:54:52Z
dc.date.available
2022-06-27T05:54:52Z
dc.date.issued
2021
dc.identifier.other
N-21-NM1-01D-1
dc.identifier.uri
https://repository.kisti.re.kr/handle/10580/17096
dc.publisher
한국과학기술정보연구원
dc.title
GSDC 사용자 만족도 조사·분석 및 개선방안에 관한 연구
dc.title.alternative
GSDC User Satisfaction Survey and Analysis to Draw System Service Improvement Strategies
dc.type
Report
dc.contributor.affiliation
용인대학교
dc.contributor.affiliation
한국과학기술정보연구원
dc.contributor.affiliation
KISTI
dc.identifier.localId
8100389
dc.subject.keyword
데이터 센터
dc.subject.keyword
서비스 품질
dc.subject.keyword
품질 속성
dc.subject.keyword
시계열 분석
dc.subject.keyword
만족도 측정
Appears in Collections:
7. KISTI 연구성과 > 연구보고서 > 2021
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Browse